Wat is zakelijk Telefonie?

Met zakelijkeTelefonie communiceert u via de cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel. Uw vaste toestel, uw oude Nokia 6310, uw smartphone, maar ook uw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en uw klanten zien nog maar één nummer als u hen belt.

In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen. Direct uitbreiden of inkrimpen.

Hosted Telefonie is uitermate flexibel.

De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt. Geen financiële verrassingen!

Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten.

U wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn uw kosten transparant en wordt u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.

Informatie

Meer weten? Wij staan u graag te woord om u vrijblijvend te informeren naar de mogelijkheden.

Bel 088 605 1620 of stuur een e-mail naar info@xiritel.nl