Wat is Hosted Telefonie?

Met Hosted Telefonie communiceert u via de cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel. Uw vaste toestel, uw oude Nokia 6310, uw smartphone, maar ook uw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en uw klanten zien nog maar één nummer als u hen belt.

In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen. Direct uitbreiden of inkrimpen.

Hosted Telefonie is uitermate flexibel.

De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt. Geen financiële verrassingen!

Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten.

U wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn uw kosten transparant en wordt u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.

Informatie

Wil je meer informatie over welk abonnement bij jou het beste past, laat dan via het contact formulier op onze hoofd pagina een bericht achter, of u belt, of mailt naar onze adviseur. Deze is bereikbaar via telefoon 088 605 1600 of via E-mail info@xirius.nl.

Onze adviseur maakt dan graag voor u een persoonlijke offerte.