missed-call

Zakelijke telefonie

Wat is zakelijke telefonie

Met zakelijkeTelefonie communiceer je via de cloud. Je kunt gebruik maken van ieder toestel. Jouw vaste toestel, de oude Nokia 6310, of jouw smartphone, maar ook jouw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en jou klanten zien nog maar één nummer als je hen belt.

Hosted Telefonie is uitermate flexibel.

De telefooncentrale groeit en krimpt met jouw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. Je hebt dus nooit onder- of overcapaciteit en je betaalt alleen voor de functies die je gebruikt.
Voor Hosted Telefonie betaalt je een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die jij per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten.

Jij wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn de kosten transparant en wordt je nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd. Met hosted telefonie communiceert je via de cloud. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering.

Daarnaast betaalt je alleen voor de functies die je gebruikt. Deze kunt je op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen.

Direct uitbreiden of inkrimpen.

Informatie

Meer weten? Wij staan jou graag te woord om je vrijblijvend te informeren naar de mogelijkheden.
Bel 088 605 1620 of stuur een e-mail naar info@xiritel.nl